4 års middag!



   Det är inte alla som får en sådan lyxig måltid när man ska ha finmiddag och fira hela 4 år. Men nu var det ju faktiskt såhär att vi hade köpt hem rostbiff och mat så vi kunde göra potatisgratäng med annat smått och gott, champagne till Jari och choklad till mig :) men jag menar vem kan neka att handla av basketspelaren i Sibyllaköket utanför Ekängen, han är ju för rar, en sådan människa skall öppna eget och servera när han har så god hand om sina kunder.

  Chokladen är kvar och champagnen uppdrucken men gott det var det.

   Någon mer som åstadkommit något såhär romantiskt mer än vi? jag har några små roliga saker som jag vet folk har gjort i romantikens hetta så som:

1. Pojkvännen glömde bort alla hjärtans dag och åkte till statoil för att köpa en Coca Cola burk te flickvännen jag menar vad slår det om inte nummer två.

2. Killen spillde kaffe på golvet och när han väl var där nere och torkade upp det så tyckte han att det var ett ypperligt tillfälle att fria på vilket han gjorde, hon svarade faktiskt ja!

   Någom som har något mer att tillägga såhär när alla hjärtans dag kommer i flygande fart sänd en kommentar så ska vi radda upp lite mer roligt människor har gjort!



PÖSS!!!


Kommentarer
Postat av: emelie

grattis till er !

saknar er båda massvis..

2009-02-09 @ 13:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0