Retuscherar för fullt!

   Är så sugen på att lägga utt en sneakpeak men icke, jag ska hållamig är ju nyfiken på vad Malin tycker om sina bilder som jag suttit och retuscherat i 2 timmar nu. Det blir så när man inte kan sova. Men nu är man lite trött i både rygg och ögon. Dags för lilltjejjen att vakna så jag kan ge henne mat så kan vi lägga oss och mysa i sängen framför en film.

   Är det någon som lagt märke till min lilla ängel som jag har som bakgrundsbild?! ;) Min lilla Thilda, har alltid velat ha en sådan bild på henne och nu har jag en alldeles egen, fler lär det bli när hon kan sitta lite bättre. Har ju fuskat lite, hon sitter med ett paket framför sig för att inte ramla men sen när hon sitter bra ska jag ta den lite snett bakifrån på henne så man får med lite profil också.

   På fredag har jag skaffat mig ännu mer jobb, då blir et två fotosessioner som är inbokade. Ska ta bilder på thilda i dopklänningen så jag kan göra mina canvastavlor till sambon i julklapp. Sen när jag ändå hade bokat studion så bokade jag in lilla Adrian, Jacquelines son. Det ska bli skoj att få fota en liten linslus ;)

   Nej nu vill monstret ha frukost!

Kommentarer
Postat av: Bigsis

Vad bra bilderna blev!!!Så du kan nog börja planera för ett Moa och Tyra kort...inte deras mor för hon har munsår....jättesnyggt

2009-12-09 @ 15:11:00
Postat av: Hanna

Hej!



Vad fina bilder du tar!



Var är det du hyr studio någonstans? Låter spännande!



Jag håller på och bygger upp en egen portabel studio, men det är mycket (kostsamma) delar. Uhh.



Ha det bra!



Kram Hanna

2009-12-09 @ 17:24:08
URL: http://hannasfoton.blogg.se/
Postat av: Hanna

Vad kul att kunna låna en studio! Något sådant finns inte här i stan tyvärr. Jag har bara min egna utrustning. Det blir ju milsvid skillnad med rätt ljussättning. Men men, någon dag kanske :-)

2009-12-09 @ 20:55:40
URL: http://hannasfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0