Mor - dotterbild!

   Ännu en bild ifrån underbara Malin och Moa såklart. Nu har jag en hel drös med bilder på Adrian sen igår som jag måste retuschera men de får vänta idag för jag måste verkligen retuschera mina egna bilder klart på Thilda så jag kan skicka efter min order. Har låtit det vänta alldeles för länge och ordern måste sändas senast måndag morgon för att jag ska få hem allt innan jul. Men kul var det att fota lillkillen även om han inte var på sitt bästa humör tror jag nog vi fick till en hel del bra bilder. Ni får se sen ;)

   Fick en smärre schock här när jag tittade på min statistik på blooggen, brukar aldrig ha bra "tittarsiffror" innan klockan tolv och aldrig en lördag, 35 pers innan klockan tolv har nog aldrig hänt, vad beror det på tro?

   Är så otroligt trött idag, sällskapet gick halv 3 inatt. Men kul hade vi så vi ska inte klaga även om våra barn inte riktigt ville sova, så nu är man heldöd och går runt som en vandrande zombie. Så nu ska jag gå ut med lilla familjen i det fina vädret så blir man kanske lite piggare!  

   Nej åter till Moa och Malin, håll till godo!



Kommentarer
Postat av: Hanna

Jättefina bilder!



2009-12-12 @ 18:25:06
URL: http://hannasfoton.blogg.se/
Postat av: Malin

Hihi, jag länkade dig ;)

2009-12-12 @ 23:45:00
URL: http://chainsawy.blogg.se/
Postat av: Denice- Hampus mamma

gud vilka fina tjejer:)

2009-12-13 @ 00:01:30
URL: http://deniicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0