Lååång dag!

   Thilda bara bråkar med mig om nätterna så jag är soppslut om dagarna. Vägrar sova nu som hon ska så hon är pigg till hennes lilla "fotosession"!

 Stackars Jari han kom ej in i bilen igår då låsen frysts. Så han fick krypa in genom bagageluckan, var ju bara det att et sitte ren barnstol där så han kunde ej fälla sätet men däremot ta bort en av nackstöden och kråla sig in. Måste varit en vacker syn.

   Så nu måste jag ha barnvakt i 5 minuter för att kunna ordna med bilbarnstolen. Attans då men så är det, kan ju inte lämna henne ensam heller.

   Mellan 17-20 är jag upptagen sen kan vi hoppas på att det blir några bra bilder och att jag aknske kan få ut en av dom på bloggen här idag, vi kan hoppas. Hörs sen.

PÖSS!!!

Kommentarer
Postat av: Malin

De där nätterna är jobbiga.. men de går över!



Ska bli jättekul att ses imorgon! Kram!

2009-12-02 @ 16:40:22
URL: http://chainsawy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0