Jäkla karl man har..

   Ligger man och sover i lugn och ro och vad händer. Jo han rycker bort min kudde jag sover på för att den ska han minsann krama om och när jag sätter mig upp och funderar över vad som händer för att sedan ta tillbaka den. Då vänder han sig om så jag får slita den ur hans armar. Odåga! Han har dessuotm sisådär 6 kuddar som redan ligger nedanför honom på golvet och då behöver han la inte min heller!

   Idag blev det sovmorgon, var så trött så jag la mig en stund till och blev väckt av att Madelojni ringde vid 20 i 13 så nu är jag uppe ;)

   Dagordningen lyder, göra ett svep över lägenheten och städa, göra sig klarför stan för vi ska ner och tippa, har en liten tävling här, Jari, Jaris far, Jag och Jaris mor. Vi ska tippa stryktipset och den som får flest rätt vinner en vinare av dom andra!

   See you later!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0