Inga overaller till bebisar i vinter, nej låt dom frysa!

   Idag har jag blivit bestulen av nappflaskkorks marodören Nadja på min kork,
 ätit sushi,
upptäckt att vedervärdiga Sverige inte anser att om en bebis ej fått en overall tills december så vägrar vi ta in nya trots att vintern håller på ett par månader till för små bebisar de skall minsann frysa, det räcker med de man tog in i september varför vilja sälja fler, utsålt överallt, muttrar!
firat Natta och planerat måndagesn fotosession,
 handlat mat till pastasallad för att sedan komma hemoch äta plättar OCH gjort marängsvisch till efterrätt!

   Nu ska jag mysa här i soffan med min bättre sjuka hälft, stckars liten men sådan är världen och världen är hård idag. Mer imorgon, då kankse det blir en till fotopreview också, håll till tåls ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0