Fotopreview - Ett bloggmonster

   Hr ju alltid sagt att lilla vilda Thilda är mitt lilla monster och jag får bevis gång på gång, titta bara ;) Dessa bilder är jumest plojbilder så ni får ta dom för vad dom är. Är nog inget jag skulle fota i studion annars direkt men söt är hon. Hon måste ju få bilder på sig själv som visa vad hennes mor har utsatt stackars henne för. Alla dessa kostymer, det gäller ju att passa på innan de själv för sin talan :)


   Nu bär det av till Västerås, ska köpa ny blixt till kameran, jippie! Sen du Malin ska du få en preview på min nyinköpta ESPRIT klänning som jag fick av Jari igår :)



Kommentarer
Postat av: Mthess

Härlig bild på draken!

2009-12-27 @ 18:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0