En moder utan sömn..

   ...blir ingen glad moder. Jag har varit helt död idag så jag stannade hemma ifrån fotokursen idag då jag ändå kunde de som de skulle gå igenom idag. La mig och somnade som en stock vid 22, tänkte att ÄNTLIGEN får jag min 8 timmars sömn som jag så länge trånat efter då Thilda vaknar vid 8. Men icke då, Jari kom in och satte på en film vid halv 2 för att han skulle somna vilket han gjorde efter 5 minuter och nu sitter jag här istället. Suck!!!

   Paranormal state på tv och två underbara katter till sällskap ärinte helt fel. Blir nog till att sova i soffan inatt nu tror jag om jag ska få någon sömn. Är så trött på det här, måste göra något åt det annars tror jag att jag blir tokig!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Din stackare, att sova förlite är aldrig roligt.

Jag har oxå sovit superilla i natt. Det kanske är något med vädret eller nått.



Hoppas du kan vila under dagen i alla fall

2009-12-17 @ 07:35:08
URL: http://ladye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0