Blev en lång dag igår.

   Jag och Jari satt och spela tv-spel till klockan 01:00! Mario äger! :) Nu ligger han och vilar sig då han var så trött igår så jag ochlillan sitter i vardagsrummet och leker. Hon väckeross på morgonen när vi lagt henne inne i vårt rum efter någon timme för då har hon vaknat och tröttnar snabbt på att ingen leker med damen. Hon har börjar med ett nytt ljud, "goi goi goi.." är det enda som kommer ur hennes mun när hon håller i nappen, riktigt kul att lyssna på.

   Vad händer idag då, jag ska ner till studion en sväng här om en timme för att hämta nyckeln så jag kan fota lilla Moa imorgon. Sen blir det till att åka hem och ta det lugnt för vid 17:00 ska vi vara i Katrineholm och hälsa på min syster och hennes karl "Knut" som fyller år. Bra dag säger Jari, eftersom det är Finlands självständighetsdag ;)

   Nej nu blir det frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0