Tidig morgon med lite tecknat.

   Vaknade 7 denna morgon för att gå upp och utfodra tösen här som precis har somnat här bredvid igen, då passar man på att äta lite frukost, blogga lite och såklart ha DD på tv. Tänk att tecknat kan vara så spännande för de små, hon är hel fascinerad här av alla färger och har både skrattat och bluddrat för fullt den lilla damen.

   Har lagt ut lite tävlingar idag igen men det är så segt att sitta med det på den lilla bärbara så jag får fortsätta sen. På tal om tävlingar så är det bara 5 dagar kvar på min HEADERTÄVLING för de som vill delta får nog passa på nu. Det är bara att klicka på länken för att delta.




Detta är kvalitets TV! ;) 


Kommentarer
Postat av: SoffiZ- Oliwers mamma

Visst är det skönt att kunna skylla på barnen för att få titta på tecknat;)

Vi tittar på Barnkanalen varje morgon, för att OLIWER vill, inte jag;)

2009-08-31 @ 09:51:43
URL: http://soffiz.blogg.se/
Postat av: SoffiZ- Oliwers mamma

Jag älskar med tecknat, har alltid gjort.

2009-08-31 @ 19:18:19
URL: http://soffiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0