Tävla om ny HEADER till din blogg!



   Om du skulle uppskatta att få en egndesignad header av mig så kan jag ordna det. dessa ovanför är ej så avancerade men det ni tävlar om är enkelt.

   En ny header till er blogg med valfria bilder som ni sänder till min hotmail och som jag sedan kommer retuschera lite lätt samt så får ni välja färg, storlek och såklart vilken typ av små detaljer som önskas så skall vi nog lunna ordna till det!

OBS! Jag måste veta storleken på er nuvarande header för att kunna ordna detta då jag ej ansvarar för att få ordning på er bloggsida och att designa den!


Tävlingsreglerna är enkla:

1. Spara bild och lägg ut i ett inlägg på er blogg!

2. Länka till denna sida samt min tävlingsblogg: mouziee.blogg.se/tavlingar

3. Skriv en kommentar i detta inlägg med NAMN; BLOGG samt LÄNK till erat inlägg om tävlingen!

Lägg gärna till mig på bloglovin ; )

"Jag är med och tävlar om en ny HEADER hos Mouziee som även har en tävlingsblogg. Var med du med!
Tävlingen avslutas 4 September!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0