Stryktipset, pizza och bebisshopping.

   Fullt upp idag med nu har vi precis kommit hem här och jag har beställt en ny nattlampa till tösen:



   Hoppas hon blir glad för den sen för det är hennes mor redan. Har handlat vantar oh lite strumpor till tösen sen. Ska få besök av svärföräldrarna här snart och då blir det pizza till fotbollen och tipset sen, en helkväll med Liverpool på tv emot Bolton, borta. hoppas verkligen de spelar bättre än vad de gjort i början av denna säsong!


   Mötte några ifrån föräldragruppen också, skriver inga namn för jag kan verkligen inte stava hennes namn :) mysigt att få tjattra ikapp lite och mer lär det bli för på torsdag är det återträff, det ser jag fram emot.

   Nej nu blir det pizza!

Kommentarer
Postat av: Malin

Vilken söt nattlampa! :)



Vilken tid är återträffen? Jag har visst förlagt inbjudan, haha. Som vanligt ;P

2009-08-30 @ 22:41:19
URL: http://chainsawy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0