Lite födelsedagspresenter blev det allt.




'


Vilken blandning, Av min älskade sambo fick jag Dexter säsång 2, en lila adidas tröja, en disneyfilm som alltid och Active Personal Trainer till Nintendo Wii.

Sofie gav mig en eightball och en underlig pepparkaksform i form av ett "älskande" par.

Frida gav mig den underbara Heffaklumpen, presentkort på Gina Tricot och en aloevera tvål.

Av svärföräldrarna fick jag Nokia 5800 och är helnöjd med den!

Orkide ifrån grannarna Kanat samt blöjor till Thilda.

Arbetskamraterna gav mig en Disney pysselbok samt kläder och skor till Thilda.

Kommentarer
Postat av: Malin

Grattis i efterskott! Har inte varit inne här på ett par dagar!



Tyckte att jag såg dig och lillan på Hemköp idag! :)



Ha en trevlig helg!

2009-08-14 @ 21:16:38
URL: http://chainsawy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0