Långpromenad med barnaskrik!




   På promenaden igrå passade jag på att hålla i Lovisa när mor Frida skulle ge henne lite mat. Frida är alltid lika lycklig över att jag har kameran med mig tror jag, särskilt när jag tar dessa fina bilder. Blev en riktigt långpromenad på 3 timmar igår. Bara ett stop för mat som sagt.

   Nu har jag slängt ut min nysande sambo så han får lite luft då han nyser sådant, ska passa på att damma lite här och sen vädra ur rummen så han kan andas här inne. Får passa på när lilla Thilda sover här. Kanske ska ta en sväng med dammsugan för att vara snäll också så slipper J det med ;)

   Sen får vi besök ikväll av Frida, Anders och lilla Lovisa igen då får vi se om de blir skratt istället för gråt, man kan ju hoppas. Men man ska ha skrik bilder på sina barn också tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0