Fullt ös ingen tid.

   Har varit fullt ös hela dagen idag och igår kom jag hem ent så då hann jag inte blogga. Var och klippte mig hos Frida och roade mig med att fota fina bilder på hennes dotter som jag skall retuschera bara. Får se om jag hinner idag, sen har jag shoppat en massa tyg så i helgen ska jag sy Thildas himmelsäng och ett nytt fint överdrag till hennes spjälsängsskydd, det kommer att bli så läckert, jag lovar! Halva reapriset ;)

   Har precis kommit hem här och sambon är hos sina föräldrar och ska dona med stryktipset, han tog tösen med sig så det är rätt skönt för då hinner jag få undan lite här hemma, vi ska ha myskväll och har hyrt film och handlat gottigheter samt lunchat på nya stället med Indiskt på stan idag, mysigt!

   Nej ingen rast och ingen ro nu ska här donas vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Maddis

Va mysigt det låter =) Själv blev jag gräsänka =( Fast det kan vara rätt skönt oxå.. får pilla med det jag vill utan att bli störd =) Men du kan väl se om du får en tid över på söndan lr nått.. var ju toook länge sen vi sågs ju..

2009-08-28 @ 18:49:05
URL: http://miixs.blogg.se/
Postat av: Jacqueline

Vad duktig du är som syr och har dig. Ylva från föräldrargruppen ringde idag och sa att man kan komma redan vid 12.30 till återträffen på torsdag då hon sen måste iväg. Hon hade inte fått tag på dig sa hon. Men tror hon skulle skicka ut brev om det.

2009-08-28 @ 19:30:19
URL: http://jacqueline87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0