Fototripp!

   Då sitter jag här och väntar på att Tompa skall komma så vi kan åka och fota lite. Det är ett år sen senast jag roade mig med detta och det ska bli så kul! Har dock inte hunnit göra mig klar här då J har åkt iväg för att han ska uträtta en massa ärenden och Thilda hade ingen lust att sova längre. Så nu sitter jag här med löspuder under ögonen och ser ut som en vettskrämd panda. Stackars Thilda hon undrar nog vad det är för monster hon sitter hos.

   Vilken tajming nu kom J hem med cheseburgare till mig, äta snabbt sen göra sig klar. En lunch för mästare, precis det man inte skall äta när man ska fota ;)




Detta är taget i början av min graviditet förra året!

Kommentarer
Postat av: emma

sv; samma här, dom är ju inte gjorda av mörkhyade personer som var slavar i afrika:P

2009-08-02 @ 17:40:32
URL: http://askerkling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0