Försäkringar, regn och ett pratglatt monster.

   Thilda har precis somnat hä nu efter en hel dags bubblande, så roligt att vara med och få lyssna på henne. Jari höll henne för första gången idag på en vecka, måste ha kännts skönt. Stackaren men han är på friskningsvägen nu iallafall och hon är så glad att se honom. Har spanat på barnkläder ifrån det danska märket MOLO, ett hett tips säger jag bara.

   Annars har dagen mest bjudits på regn sen har vi tecknat barnförsäkring på lilltösen samt på oss själva så nu är hela familjen försäkrad och klar. En sak mindre ur vägen.

   Imorgon skall jag iväg på efterkoll hos min barnmorska det ska bli intressant har ju en hel del funderingar. Måste ha lågt blod tryck för jag får ofta yrsel sen så somnar mina armar hur lätt som hellst så något måste vara galet. Men det får vi svar på imorgon.

   Nej nu ska vi glo på film igen så jag har en ny recension tills imorgon att prata om.

PÖSS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0