Filmrecension, BIG stan!

   Detta är en film med en av mina favoritskådespelare Rob Schneider, han får mig alltid att le.

   Big Stan åker fast för bedrägerier men det dröjer ett halvår innan domen skall verkställas. Det enda han kan tänka på är att han kommer bli våldtagen i fängelset och nu måste han göra allt som krävs för att klara sig ur de situationerna. Han tar en karateklass men blir till slut utslängd ifrån klassen då han ej åstadkommit något.
 
   Det är då han möter "The Master"(David Carradine ifrån Kill Bill) och han tar åt sig sin lärling på sitt lite udda sätt men skall lära honom komma ur dessa situationer i fängelset. Hans inlärningsmetoder är inget som uppskattas hos Big Stans fru, Mindy (Jennifer Morrison ifrån House). Som till slut lämnar honom.

   Det är nu den riktiga träningen börjar!

   Jag hade riktigt roligt åt denna film, kul att se att vissa gör vad som hellst för att rädda sitt eget skinn!





Dålig kvalite på trailern men det var den enda jag hitta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0