En lugn familjeidyll!

   Har tagit det lougnt med lilla familjen idag så det har inte blivit så mycket bloggande alls denna helg men det har inte gjort mig någonting, får ju umgås med de två underbaraste jag har här hemma. Thilda har provat på pure idag och imorgon så skall jag föreviga det på bild. Vi filmade det idag, söt hon är men hungrig, som ett litet vilddjur.

   Har även handlat lite mer till tösens rum och ikväll blir det nog inte mycket till bloggande för då ska jag passa på att sy lite till hennes rum när tiden väl finns och Jari är hemma, damen ska ju sova snart men först lite mat. Sen ska jag väl föreviga det på bild med för det har jag ju lovat så jag får stilla alla nyfikna små ögon.

   Men nu blir det lite mat.

PÖSS!!!


Kommentarer
Postat av: Maddis

Låter som en helt underbar dag =) Ska bli mysigt när vi kan mysa med vårat knyte =)



Hi hi, ser framemot att de kort på när damen testar puré =) Kramis på dig =)

2009-08-30 @ 20:03:51
URL: http://miixs.blogg.se/
Postat av: Tompa

Det ska såklart bli spännande att se bilder ur eran nya kamera. Kom nu bara ihåg allt som jag lärde dig igår. ;)



Mvh,

Tompa

2009-08-30 @ 22:22:24
URL: http://thomasphotography.blogg.se/
Postat av: SoffiZ- Oliwers mamma

Halloj gumman.

Jag skulle vilja be dig om en liten tjänst, eller en ganska stor.... Jag tänkte öppna en ny blogg, en som jag bara kommer lägga ut smycken på, om folk vill köpa och så, min fråga till dig är om du har lust att hjälpa mig med design/header och sånt?

Du kan väl maila mig?

Kramar!

2009-08-30 @ 22:37:35
URL: http://soffiz.blogg.se/
Postat av: Gun Legler

Hej!



Tyvärr vann du inte i utlottning av porträtt från eget foto.

Jag har tänkt erbjuda de som tävlat att få ett rabatterbjudande.

I stället för mitt ordinarie pris på 300 kr + frakt, har du under två veckor möjlighet att beställa ett porträtt av din hund, katt eller barn för 250 kr inklusive frakt, det gör en rabatt på ung 75 kr.

Vad jag vill ha är ett så högupplöst foto som möjligt, gärna direkt från digitalkameran. Detta för att små karakteristiska drag som ögon o mun skall bli så lätta att se som möjligt. Visst har jag gjort bra porträtt på webbilder också, men ett klart o fint foto gör det så mycket lättare att återge karaktären på djuret eller barnet.



Så....om du är intresserad, maila mig!

Sommarbilderna är väl klara nu LOL



Hälsningar



Gun

2009-08-31 @ 07:23:16
URL: http://gunsanart.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0