En heldag idag utan internet!

   Dagen började med att Stollan ringde idag, min styvmor och undrade om vi ville luncha, självklart hade jag tid och lust med det inte ofta vi ses inte. Fick en tidig födelsedagspresent även av henne, blev en klänning vi shoppade på Gina Tricot är helnöjd, tack så mycket! Sen bar det av till underbara Frida som klippte min lugg och tonade håret på mig så nu känner jag mig helfräsh och inte kom jag därifrån förens klockan 22 så det blidde lite sent men det var det värt. Tack så mycket även där, tror att det blev rätt så bra då sambon Anders gav mig en fin kommentar när jag jag ick och han kom hem.

   Nu sitter jag här och väntar på att min älskade Lilla skall komma hem, igår sågs vi inte mycket då jag la mig när han kom hem och hann somna innan han hann komma till sängen och imorse begav jag ju mej så jag tänkte hålla mig vaken med honom en stund här. Är ju trist att inte kunna ses så mycket, han får ju inget umgänge med lilltösen heller så han ska få vara lite social med mig då såklart.


Nu blidde morfar avundsjuk tror jag när "Stollan" får mysa lite med lilltjejjen eller Tummelisa som hon kallar henne!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0