Sömnlös morgon med Jean-Claude Van Damme!

   Ännu en sömnlös morgon att vakna upp til. Nu är det väl lika bra att vänja sig. Har gått upp här för att äta frukost och kolla på en film med barndomsidolen "Jean-Claude Van Damme", jag var nog en pojkflicka när jag var liten. Har passat på att måla naglarna så är det gjort till imorgon eller snarare ena handen har ej kommit så långt. Ska ju fota parbilder imorgon så då gäller det att visa sig ifrån sin bästa sida.

   Vaknade dock med lite oro, eller den började snarare igår kväll redan. tycker bebisen inte rör på sig lika mycket som vanligt eller så är jag bara överbeskyddande men det är en himla hemsk oro att känna vill jag lova. Har aldrig varit med om det tidigare. Men J säger att det nog inte är någon fara, det blir ju trots allt mindre och mindre plats i magen nu. Ska nog ringa förlossningen ändå de brukar ju få kolla upp sådana fall så jag lär inte vara den första som ringer så kanske jag slipper oroa mig i onödan också.

   Nej nu åter till Double Team med Van Damme så jag får annat att tänka på, Dennis Rodman är ju med i den här filmen också, vilken lirare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0