Sol vind och vatten..

...höga berg och djupa...Nej inte än men det är inte långt ifrån. Sitter vid köksbordet och kikar på när J äter frukost. Ska gå ut i vårsolen och sätta oss en stund där på baksidan sen i eftermiddag är vi bjudna på lunch, en sen lunch då vi skall vara där vid klockan 15 : ) Frida och hennes karl som bjudit över oss skall bli trevligt.

  Nu längtar jag så otroligt mycket efter att monstret skall vara ute så vi kan gå ut och gå i det fina vädret. Det blir som ett sommarlov på nytt fast denna gång kommer vi ha ett eget barn. Satt och läste igenom gamla meddelanden man fått av sambon som man sparat, tänk om han kunde skriva sådan saker till mig än idag det hade varit mysigt. Jag förmodar att det har med att göra att vi umgås så otroligt mycket att det är därför jag ej får dessa söta mess i nuläget. 

 
  Jag menar hur ofta får man sådan här poesi skriven till sig!?




   "Hur tomhänt jag än är kommer jag alltid bära på ditt hjärta, Hur blind jag än är kommer jag alltid se din skönhet. Hur dum jag än är kommer jag alltid vara klok nog att älska och uppskatta dig. Du må vara komplicerad ibland men att älska dig är det enklaste jag vet. Det är för mig lika naturligt skeende som att andas. Jag tänker inte alltid på det men ofta njuter jag av det och det fyller mig med liv. Tack för din kärlek, godnatt!!!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0