Så var det söndag igen men LFC vann igår!

   Kollade på Fullham - Liverpool igår och i slutminutrarna gjorde Yossi Benayoun 0 - 1 till Liverpool till dånet av hejjarsången  'We're gonna win the league' ifrån läktarna. Får hoppas de sätter en liten press på Manchester United idag så de gör bort sig igen och LFC knappar upp på dom.

   LFC hade ju lite emot sig i början av matchen då de fick in en hel del bollar på mål men de smällde ju inte in i mål utan i målstolparna så otur de hade det och jag hade en arg sambo här hemma. Men det byttes snabbt till ett leende när matchen väl var slut.

   Highligts ifrån matchen taget ifrån Liverpools Officiella hemsida: http://www.liverpoolfc.tv/eseason/


   Och för ovanlighetens skull så vaknade jag klockan 7 imorse men jag tog tog tillfället i akt för att retuschera lite bilder. Får väl visa resultat sen. Just nu så har jag sovit en stund igen och ätit lite mer frukost. Har blivit så trött här på kvällarna på senaste tiden, trist men så ska det väl vara vid det här laget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0