Nya inköp där magen får plats till och med.

  Har även varit en sväng på Tuna efter att Anna varit på besök då jag kom på att jag skulle försöka hitta någon present till min bästa väninna som fyller år på tisdag men inte fann jag något för det. Det blev en fika med Poffen iställe och lite nya kläder till mig, vad tycks?
 
   Inte illa för 50 kronor, tror jag fastnat i en lila period nu då det blev denna och ett par lila matchande solglasögon till. Tänkte att denna skjortdress med fickor är bekväm den med att springa runt med när man har mage, bara att lägga till ett par leggings så blir det perfekt.





   Är lite sur dock just nu för mitt redigeringsprogram verkar inte vilja fungera så nu kan jag inte redigera mina övriga gravidbilder jag tänkt lägga ut på bloggen så får passa på att ta fler hemska hembilder istället. Så mitt humör börjar vakna, kanske bäst man lämnar datorn innan en hemsk olycka händer för snart slänger jag ut den genom fönstret, suck. Jäkla PhotoShop!!!

Kommentarer
Postat av: Elle

Sicken snygging! Tycker magen klär dig väldigt bra:)

2009-04-05 @ 22:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0