Loppis shopping.

   Igår var det fullt ös, vi passade på att städa hela lägenheten, åka till återvinningen och sen skulle vi förberedea för en middag för två vänner klockan 18. Så jag hade lite fullt upp igår och hann ej skriva någon blogg alls.

   Idag bar det av till Smehallen där det var loppis med alldelels för mycket folk. Handlade på mig ett babygym, lite prematurkläder, en lekmatta samt en bröstpump och det hela gick på 300 kronor, billigt!!! Så jag skall ta det lilla lugna nu och fundera på om bebisen har vänt sig eller inte för den hade något fuffens för sig inatt så jag sov som en kratta.

   Gravidfotograferingen i torsdags gick jätte bra, ni får se bilderna sen när jag fått hem dom, väldigt vackra art bilder om jag får säga det själv, svart vita. De skall upp på väggen så är det bara, ego jag!

   Kort och gott ifrån mig nu skall jag få i mig lite frukost här har jag tänkt och ta en lugn dag för igår hade jag alldelels för många bollar i luften men trevligt var det, det är det alltid när man umgås med Frida och Anders som för den delen skall ha bebis före oss. Hela två dagar men som det ser ut nu så lär vi ju få tidigare ändå, därav inhandlandet av prematurkläderna!

PÖSS!!!

Tillägg stavningen är inte den bästa har jag märkt för det heter ju såklart prematurkläder och inte primatur  som jag skrivit innan : )

Kommentarer
Postat av: s

Ville bara påpeka för dig att det heter Prematur(kläder), inte primatur(kläder) :)

Mvh s

2009-04-25 @ 15:34:29
URL: http://sofiiin.blogg.se/
Postat av: sofi

Reagerade bara eftersom att jag sj har en son som är född som prematur :) Lycka till med den lilla i magen och håller tummarna att bebisen stannar kvar några veckor till :)

2009-04-25 @ 18:37:43
URL: http://sofiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0