Jag har astma!?!?

Ja det är tydligt det. Fick hem provsvarenifrån mälarsjukhuset ifrån "lungfunktionsundersökningen" idag och där står det att jag har astma, i mild grad dock. 

    "...den visade tecken på lindrig lungfunktionskränkning av astmatyp och utan nämnvärd förbättring av lungfunktion efter nhalation av medicinen som du fick före andra undersökningsomgången.."

    Med andra ord så gjorde inte medicinen jag fick innan andra undersökningen ingen verkan. Vilket innebär att de ej kommer att ge mig någon medicin då de ej verkar fungera på mig. Tror inte direkt heller jag behöver medicin dagligen men däremot när jag får mina "andningsbesvär" och små "anfall" så tycker jag ju att jag åtminstone skall få en inhalator av något slag så jag slipper ligga på golvet och kravla.

   Kan ju inte ha J där hela tiden som hjälper mig igenom min andning ; ) han är ju den som märkt redan innan jag själv märkt av mina små anfall att jag ej andas som jag ska.Nej skall kontakta vårdcentralen och se vad dom säger. Min läkare kommer också att kontakta mig står det så får vi se om hon har något annat vettigt att komma med.

Kommentarer
Postat av: Nadja

Tack för gratulationerna! =)) Noak sa att han sett er på FL..tror han var på väg och ringa då eller ngt? hihi

2009-04-21 @ 13:20:08
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

hihi jajamen! hade även rätt på min syster som fick barn i början av april... kanske är min grej ;-)

2009-04-21 @ 13:35:31
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: MLI

mami hälsar å säger att Mormor har ju asmta, kanse nåt därifrån?

2009-04-21 @ 18:01:24
Postat av: Madde

Men kära nån, vare de som var "felet"?! Vad händer nu då?1 Kram

2009-04-21 @ 19:27:55
URL: http://madeleineaxelsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0