Godnatt mina vänner..

   Fick min Slagsta Glass idag så nu är jag nöjd, Sitter och kollar på England - Ukraina matchen på tv men ska väl lägga mig nu skall upp tidigt till sjukhuset imorgon, Klin Fys - avdelningen för att undersöka mina lungor. Ska vi se vad de har för trevligt att säga om dom. Förhoppningsvis inget viktigt men man vet aldrig. De skall kolla om jag har något fel på bihålorna vilket som sagt skulle förklara varför jag fått dessa infektioner på stämbanden men vi får se. Är inte så glad bara över att få gå upp så tidigt men gör J det kan nog jag också.

   Nej det var en kort summering av kvällen och morgondagen så nu säger vi godnatt och så återkommer jag imorgon om hur det gått för de som vill veta.

PÖSS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0