Fullt ös ifrån starten av dagen idag..

   Men nu har man precis kommit hem och agit det lugnt här, har handlat en del bebiskläder till monstret idag på en bebis loppis i Torshälla. Fann också till min lycka en spegel som man har i bilen för hela 40 kr, billigt och bra. Men det största fyndet var nog endå mitt spjälsängsskydd med "drakar" på, jag som älskar drakar och den är sååå söt. Så nu får man ta och sy ett påslakan istället av de tyget man skulle ha till spjälsängsskyddet. Den här kostade ju bara 25 kr så jag tyckte det var ett kap. Vad tycks?





Kommentarer
Postat av: Vicky

Hejsan.



Vet faktiskt inte riktigt hur jag hittade in här men tror de var eftersom ja sökte på spjälskydd haha =) Kom in o såg ditt spjälskydd nämligen som ja har en väninnna som har o ja bara stormälskar de . Nu vet ja inte när du skrivit denna bloggen heller o de kan vara väldigt längesen men gör en chansning ändå o frågar dig VAR du hittade det?



Önskar dig o den lilla all lycka.



MVH Vicky

2010-04-04 @ 13:05:14
URL: http://metrobloggen.se/No3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0