En till gravidbild, med lite fashion inslag.

   Då jag ej kom ut på internet i morse så passade jag på att retuschera den här bilden litegrann. Hoppas resultatet blev bra, jag är rätt nöjd. Nu längtar jag bara tills vi får åka och ta våra bilder nu när jag har lite större mage och får ta med mig Jari. Hoppas på att vi får till några bra bilder där. Nej nu skall vi ta och lägga oss här så J orkar med att jobba imorgon och jag ska ju få fin besök av Natta imorgon.






GODNATT MINA SMÅ LJUVA!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jätte vacker bild:) Tänk om man hade den turen att få så fina gravidbilder:)

2009-04-06 @ 09:17:08
Postat av: Nathalie

kanske skulle skriva att det va från mig oxå, kommentaren ovan

2009-04-06 @ 09:17:50
URL: http://finafrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0