En första gravidbild.

   Lite ändringar på bloggen har jag hunnit med men är inte helt nöjd ännu, ska dona lite mer men det får bli en annan dag för idag ska jag bara slöa. Har haft fullt sjå med att slinga håret, klippa mig och våldgästa stackars Frida men hon fick ju faktiskt smörgåstårta och det blev en hel del goda skratt. Imorgon bär det av till Torshälla på en liten "bebis marknad" får hoppas man finner något av värde.

   Här är en av de första bilderna jag tagit som jag nu redigerat som finns uppe i min header fast nu i större format. Fler kommer men en sak i taget. Bilden tagen av Patrik. H i Västerås.


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Kanon fin bild på dig/"er" :)

2009-04-04 @ 19:35:05
URL: http://finafrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0