Bluebox akutgåvor.

   Nu är jag inne på bluebox igen och har hittat massor med skoj. Skulle först och främst kolla om jag finner något till J till påsken och eftersom han aldrig läser min blogg så kan jag gott skriva om det här. Bara för det så lär han väl göra det idag ; )

   Har funnit presenter till hela blivande familjen där.

  

  Jag själv vill ha dessa små ljuvliga "läppbakelser" för det är lipgloss/läppbalsam i olika smaker i dessa små söta bakelser, en liten charmig pryl att ha i handväskan tycker jag. Sen en "Tesil" då vi båda blir galna här hemma av de vi har så vill jag ha den här flashiga, varför inte slå på stort på en gång!

   Det lilla monstret skulle kunna få sig den här lilla söta "gossebjörnen", den kan man slänga in i micron och värma lite för den innehåller  vetekorn och krossade lavendelblommor  så då blir den varm att mysa med och ser helt bedårande ut.

   Och den här är ju given till sambon, så även han får leka av sig lite när bebisen är såpass stor att han kan få mata den. Ironin i det hela är att han troligtvis kommer tycka att dessa "volvotraktorskedar" är en rolig grej i vardagen men kommer att påminna honom om sitt bedårande jobb varje dag på Volvo. Jag måste ju få jäklas med honom ni ska bara veta vad jag får genomlida varje dag.

   Allt detta finns som sagt att köpa på www.bluebox.se gå in och kika vet jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0