Troll, Födelsedag & Outfits!

   Vad irriterande det är när man skall söka efter en produkt och aldrig kan hitta priset, ska man behöva jaga i affärer och jaga personal så fort man vill veta vad en sak kostar på babyproffsen, börjar bli lite trött på det eller så är jag bara en gnällspik med för många frågor kankse vad vet jag.
Ska bara ta en vara och betala vad den kostar så blir alla nöjda och glada. Är nyfiken på priset på ett nytt skötbord i Troll serien med namnet Philippa men men får väl dra mig neråt affären och kika, igen :)

   Hade en trött liten Danne idag som messade när jag vaknade och undrade om vi skulle ta en fika på Tonfiskparken, när vi väl komr dit så visar det sig att han fyller år idag och han firar sin föelsedag med att springa runt med en yrhöna som mig, trodde han ville göra något roligare än det men känner mig himla hedrad må jag säga.
Daniel är då min danslärare som alltid springer unt med ett leende på läpparna, bara därför man drar sig till dansstudion och kankse för att lill slampan går där oxå :) min väninnas mindre hälft, lillasyster med andra ord, måste tyda på att Linda är STOR slampan då om stackars Anna är LILL slampan *asg*
Iallafall, grattis Daniel din odåga och tack för idag!

Ps, sök upp tokfaen i januari och skriv in er på dansstudion tycker jag ni lär inte ångra er!  www.eskilstunadansstudio.net

   Outfits ja, det nya i bloggen som i o för sig inte är gammal, fick ett litet tips så imorgon så skall jag ta en stycke bild på kvällens outfit och sätta ut, det är ju trots allt nyåroch då får man ju klä upp sig lite!

   Till alla fotbollsdårar, inte för jag tror det är många pojkar som läser min blogg men endå kankse ett eller annat Liverpool fan kikar in man vet aldrig

"Martin Skrtel - makes onions cry"




Mouziee- In search of a dragon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0