HYYPIÄ, Scanner & Skoga...

   Mötte Sofie idag hon som påstår att Tuna Park inte är Tuna om inte jag och Jari är där, attans då att vi alltid är ute på äventyr. Mellandags handlade lite idag, var ju så illa tvugna att ha tidspress då vår match var på tv och jag säger bara en sak, Hyypiä äger!

   35 årig Liverpool spelande back som vi trodde var slut förra året men det var bara en formsvacka, satte pengar på att han skulle göra första målet då han är så stark på hörner med sitt huvud men icke, Gerrard hann före sen minsann slog finnen till med huvet och gjorde 2-0 men det hela slutade ju 5-1 så en himla lyckad match må jag säga.

  Förbenade scanner att ej fungera jag som skulle skriva mitt monsters livshistoria, inte för underbarnet sett ljuset ännu men lever det gör den i allra högsta grad där inne och inte får man vara ifred för det. får ordna med ultraljudet imorgon för jag hinner ej idag.

   Ska iväg till det underbara slavarbetet jag har på Skoga, bara 5 h arbete dock men det e lika trist för det. Inte långt kvar nu innan man slipper vara där, klagar inte på jobbet i sig men det ska bli skönt att få vara hemma med sambon och vår lilla familj sen det är något jag längtar efter och längtat efter alldeles för länge ska bli mysigt.

  Se där då har man lyckats idag oxå att skriva ointressant vetande, känns som dagskvoten är fylld och jag skall nog överlåta resten till andra nu..

PÖSS!!!

"A santa sana scuash banana..."



Mouziee - In search of a dragon

Kommentarer
Postat av: Mijo

Kristin bloggar, kul! :D

2008-12-28 @ 23:40:52
Postat av: Maddis

Hi hi, denna blogg lägger vi favoriter =)

2008-12-28 @ 23:49:20
Postat av: Sofie

2008-12-29 @ 13:36:49
URL: http://sofiemedpuff.blogg.se/
Postat av: sofie

å den här gången skriver vi nåt då:P

Jag skulle ge dig ett tips från min syrra hur hon tyckte du skulle ta din semester... kanske kan berätta ikväll om jag nu fick komma över



kram

2008-12-29 @ 13:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0