Jag har sagt upp mig..

Nu är det snart en vecka sen jag faktiskt tog modet till mig och sa upp mig ifrån Skogaholms. Ack så skönt det kändes ska ni veta, att slippa ha en stress i kroppen som säger att jag måste få mitt företag att rulla för att ej gå tillbaka dit. Men det slipper jag nu :)
Idag är första lediga dagen sen jag började jobba heltid som fotograf och vad jag har jobbat kan jag söga. I torsdags kom jag hem halv nio efter att ha setat fast på E4an i 3 timmar, himla spännande ;) u ska jag faktiskt ta och rymma in i duschen för jag ska till Biedermans, de ringde mig igår och frågade om en intressant fotoide som jag skall kika på, spännande ;)

Kommentarer
Postat av: Anneli

Jäklar vad tuff du är! Stort lycka till med allt nu, tror på dig jag :)

2011-09-07 @ 09:33:26
URL: http://vanitas.blogg.se/
Postat av: EllinorO

Grattis till nya yrket jag är riktigt avis på dig.

Det är klart du ska göra det du drömmer om. Heja dig!

2011-10-27 @ 14:51:49
URL: http://olssonskrypin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0