Godmorgon huset...

Idag vaknar jag först av alla, jag trodde faktiskt att jag skulle sova bort hela dagen. Mår inte så bra i hlasen känner jag idet heller. Har jobbat i Sthlm precis hela veckan på ett högstadie där alla har varit helt underbara men jag har varit helt död när jag kommit hem.

Man måste ju åka in innan rusningstrafiken för att slippa 3 mils kö och då häckar man istället på skolan i en extra timme när man kunde ha sovit. Lite trist men det har gått jätte bra trots det. Idag är det städdag har jag bestämt, imorgon kommer jag få ha 2 fotograferingar här hemma i studion, en nyföddfotografering (Då ska hängmattan invigas) och en modell för en dag/mor dotter fotografering, detta ser jag enormt fram emot ska ni veta. Så man får göra något annorlunda om dagarna.


Nej nu blir det frukost :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0