Sista läkarebesöket på Neo för Thilda :)

Idag var vi på sjukhuset för det sista besöket hos läkaren för lilla vilda Thilda. Hon blev "friskförklarad". Hon har ju med jämna mellanrum varit inne på besök där de kikat på om hon växt som hon ska då hon var lite oproportionerlig sedan födseln men NU har hon kommit ikapp och utvecklas precis som ett litet minimonster ska!

12 kg och 88 cm lång är tösen, vi fick 100 frågor och läkaren konstaterade bara att jag har en frisk tös med ett bra intellekt och en lugn och glad närvaro. Samt att hon har väldigt lätt för att lära sig språket så nu skall jag verkligen f sambon att lära henne mer finska, ett språk helt gratis ju :)


Idag har det varit fullt ös i huvudtaget för imorse kom Eskilstuna Kuriren hem till studion med redaktören för Evelina som intervjuade mig för ett reportage där jag fotograferade nyfödda. Då hon ej hört att det är så många som gör det, tror hon fastnat rätt bra för mina bilder så jag är jättelycklig över att få besök av dom särskilt efter att jag fåt se alla underbara bilder jag fått till från dagens fotografering, vill ni se dom så får ni in och kika på min gruppsida på facebook eller gå till min syster blogg HÄR med inriktning foto.


Nu säger jag godnatt och återkommer imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0