Snart kommer bebisen :)

Jag har kommit hem från en kopp te hos lilla Malin som skall få bebis om en och en halv vecka, jag längtar som en dåre på att få se miraklet och förhoppningsvis få äran att fotografera den lille parveln :)

Igår var även det en rolig dag, jag fotograferade Nadja för fitnessbilder till fitnesspolaren.se det ska bli himla roligt att se vad de tycker om bilderna sen för jag tycker de är helt underbara men det är bara jag det :)


Det händer en hel del denna helg, imorgon är det Hallsta träffen där jag skll få fotografera två uunderbara modeller för första gången det ska bli spännande sen på lördag skall jag hinna med att fotografera ett stort bröllop och en gravidmage så det ser jag verkligen fram emot.


Hur är eran dag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0