På fredag skall jag jobba med Evelina ;)

blev uppringt av tidningen Evelina här om dagen som undrade om jag ville vara med och jobba för dom som make up artist och styla håret på deras modeller inför ett modereportage på fredag. SJÄLVKLART! Fanns ju inget annat val, ska bli så roligt att få göra detta så nu längtar jag tills morgon dagen :)

Annars är detta en trist dag, har haft världens huvudvärk så har försökt bli av med den, skall klippa mig idag. Skulle gjort det igår men det var en dotra som vägrade sova på dagis så det var bara att åka hem och lägga henne tyvärr men mysigt är det när hon somnar på mig sådär :)


Önska mig lycka till nu :))

Kommentarer
Postat av: Hanna

Lycka till i massor!

2011-05-19 @ 18:46:17
URL: http://hannasfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0