Höstblåsor & sjuk dotter, igen :(

Då var det dags igen, igår ringde Jari och berättade när jag var på jobbet att Thilda hade spytt ner hela sängen. Alltid är det något, så hosta och hög feber har nu kommit, jag har jobbat denna gång riktigt skönt så har Jari fått vara hemma med tösen.

Förra veckan tror vi dessutom att lilltösen smittat oss med höstblåsor och vad är det för påfund egentligen!? Blåsor i hela munnen och svalg som gör attman inte har mycket aptit då det gör ont och man känne ringen smak. Jag har haft det i 2 veckor och ni kan ju gissa vem som led värst av det efter att han haft det 2a dagen ;) karlar säger jag bara ;)

Nu har vi precis lagt tösen och det känns ju riktigt roligt att jag måste lägga mig på direkten, det var den kvällen det för imorgon bär det av till jobbet igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0