Mer av Parken Zoo

Nu har tösen äntigen somnat, hon var gladare idag än igår kan jag säga. Har varit och kikat in en nystartad studio här i staden och hälsat på Alex som är ägaren av den, riktigt fint. Nu längtar jag till huset och min blivande studio som skall byggas :)

Sitter och letar efter lite nytt till studion, utrustning och inredning, något roligt kan jag lova :)


Men tills dess bjuder jag på en till favorit från fredagens äventyr ;) Ikväll skall jag mysa med hjärtat efter han kommit hem ifrån träningen och kika vidare på våran nya omtalade medeltidsserie som vi heeelt fastnat för :)


Fotograf & Retushering: Kristin Lundberg

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vilken fuling!



Kul att få bygga sin egen studio!



Jag hade fundering på att göra det hemma hos mig, vi har rum som inte används. Tänkte först att det vore himla kul att få ha en arbetsplats hemma.



Men sedan har jag tänkt fram och tillbaka på det, och nog insett att jag inte vill hålla på med studiofotografering. Och då känns det onödigt att investera i saker som man kanske inte vill pyssla med. Jag är nog mer för ute-varianten :-)



Såg BTW reportaget i tidningen om honom, (och annonsen med hans superbilliga öppningserbjudande) kul med fler som håller på! Ligger era studios nära varandra? Har inte riktigt fått grepp om var din ligger.



Ha en bra dag!



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0