Dags för nya inlägg...

Godmorgon, känner mig aningen väderbiten när jag vaknar denna morgon. Har inte bloggat på vad som känns som ett sekel men nu har en kollega gett mig lusten åter så nu skall jag ta mig i kragen och börja.

Det har hänt en hel del sen sist kan jag lova, en hel HEL del :) Så bara för att uppdatera er lit fort så skall jag skiva kort och lägga ut lite bilder om mina små sommaräventyr.


Vi hade 1 veckas semester i år jag och min kära familj där vi åkte till Öland och bara myste i den västa blixtstormen jag någonsin varit med om, min syster gifte där jag var make up artist, fotograf och toastmadame, slå det om ni kan ;( Sist men inte minst så har lilla familjen flyttat till HUS! Och det har tagit all våran tid kan jag säga för jag har inte hunnit gjort så mycket känner jag. Så en maskerad hade jag på min födelsedag för att få in lite släkt och annat för att se det nya huset sen har det burit av till Nyköping där det hänt en hel del grejer men åter om det imorgon :)





Kommentarer
Postat av: Nadja

Vilken härlig bild på Thilda! Och du är superfin i sminkningen, me like!! :-D

2011-08-23 @ 10:15:38
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Postat av: Anneli

Kul att du börjat skriva lite igen, har kollat in med jämna mellanrum :)

Härligt att ni flyttat till hus! Grattis, måste vara jättemysigt!

Kram

2011-08-28 @ 04:24:38
URL: http://vanitas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0