Brottom brottom...

   Ny morgon och nya tag. Måste iväg fort idag och fylla på mitt tågkort då jag glömde det igår, attans klant!!! Vädret ser bra ut iallafall så vi kan ju hoppas på att det fortsätter så, man är dock heldöd på mornarna nu när man går till tåget då det är så varmt och man har en 100 kilos klump till väska att släpa på varje morgon. Inga jeans idag ;)

   Ska ni själva hitta på idag?

   Jag ska fortsätta med min makeup idag vi får se vem dagens offer blir. Tur att jag har ett eget ansikte som kan ställa upp ibland också ;)

   Nej nu blir det frukost sen en snabb dusch.

   PÖSS!!!

Kommentarer
Postat av: Sanna Ek

Åh, vad roligt :) vill också kunna sminka!

Men usch, som jag sa, trivs tyvärr inte alls framför kameran..

2010-05-19 @ 19:11:36
URL: http://sannaaek.blogg.se/
Postat av: annalinnea

fin blogg, det är fråge stund hos linsstyle.blogg.se kolla inn och fråga vad du vill ;)

2010-05-19 @ 21:01:32
URL: http://linasstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0