Nej se det snöar - En riktigt innedag!

   Idag har Thilda bestämt sig för att hon ska ställa sig upp så fort hon ska klättra på oss här hemma så det gäller att vara på sin vakt. Vi har precis lagt henne här, hon har börjat bli trött lite tidigare om dagarna vilket jag räknat med då hon vaknat klockan 09:00 prick varje morgon i en vecka, hon brukar ju vakna runt 10:00 annars. Så att få lägga henne en timme tidigare för att gå upp en timme tidigare gör faktiskt inte mig något, skönare att vara barnfri på kvällen ;)

   Nu blir det kaffe och lite Super Mario för det har jag längtat till. Katterna är nog de enda som har haft det bra i det här vädret, Jari hade kört in på baksidan av huset för att parkera efter jobbet och bilen fick ploga 2 decimeter snö framför sig, så mycket var det. Sen får vi se hur helt taket är till våren för nu har hela huset skakat när all snö rasat ifrån det. Jag är väligt lycklig över att ej ha fått stått utanför porten när det rasade där för det var en meter snö och då hade man ju säkert dött om man fårr det över sig. Usch hemska tanke.

   Nej nu lite kaffe och sen spel, ni kan få kika på Kåkå sålänge nu när jag övat med kortare slutartider i RAW-formatet på stackaren som sov så sött.



Kommentarer
Postat av: Sandra

Mysig bild.

Jag har två barn, Tuva 4 år och Leo 2½. Jag är kompis med Maria-Therese och Vincent går på samma dagis som Leo. Jag läste Nathalies blogg förut så jag har koll på det. Känns som man snokar nästan, men jag gillar bara att läsa bloggar :-)

2010-03-01 @ 19:56:13
URL: http://monstermorsans.blogg.se/
Postat av: Sandra

Kom på, jag har ju faktiskt min bror i Etuna. bengan, Magnus Boman, fd Lönnberg. Han är ihop med Mirva Peltomäki och dom har två barn Saga och Molly. Nu vet jag att stan är stor men du kanske vet vem det är i alla fall :-)

Han jobbar på Segerströms.

2010-03-01 @ 21:48:11
URL: http://monstermorsans.blogg.se/
Postat av: Sandra

Kom på, jag har ju faktiskt min bror i Etuna. bengan, Magnus Boman, fd Lönnberg. Han är ihop med Mirva Peltomäki och dom har två barn Saga och Molly. Nu vet jag att stan är stor men du kanske vet vem det är i alla fall :-)

Han jobbar på Segerströms.

2010-03-01 @ 21:48:49
URL: http://monstermorsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0