Dagens ord - Nej!

   Så går Thilda runt i sin gåstol idag, nejnejnejnej... Detta gjorde hon mest när hon var hemma med sin fader så jag missade det, annars brukar ho ju bara gå runt och säga mamma så det är ju fint att hon säger nej nu för tiden för omväxlings skull ;)

   Ett himla resande fram och tillbaka idag. Först ut till stallet för att få några enstaka bilder på Anna, min syster, och hennes häst. Vädret tillät inte mer, sen hem. Byta om på 5 minuter bli uppplockad av Anna för att åka till Katrineholm och lämna av hästen. Vidare för att hämta upp systers sambo och bege oss ut till Vadsbro. Middag, fika sen var det bara att kasta sig in i bilen igen för att bli skjutsad till tåget i underbara FLEN, hatar verkligen FLEN!!! Usch och sen vidare hem. Pusta ut.....

   Ska förbereda för gravidsessionen imorgon och har precis skickat iväg ett mail med fotoideèr till tösen jag ska fota så nu är det bara att hålla tummarna och hoppas det går vägen.

   Ska svulla Ben & Jerrys glass till filmen Shutter Island.

   PÖSS!!!

Kommentarer
Postat av: werre

nää det blir inte mycket skrivet i bloggen just nu, men om jag inte ska skriva om för lite sömn, och ammning just nu så blir det inget, så en paus får det bli!

jag tycker du ska jaga rätt på din inspiration och så hojtar du till när du har tid och lust så ordnar vi en dag!

2010-03-21 @ 21:12:54
URL: http://dujagochvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0