Studiofotografering på dagordningen!

   Då var det dagen D. Sitter och lyssnar på lilla vilda Thilda som jag hör inne i sitt sovrum, hon ligger och leker i sin säng, vi får väl se om hon ska låta sin fader sova en stund till eller ej men jag betvivlar det! Jag har ej tid ska bege mig till Frida alldelels strax och hämta nycklarna. Ska passa på att ställa in studioljuset tills de kommer ner till studion, det blir en bebismage, en fader och en vild liten tvååring, detta ska bli spännande!

   På återseende.

   PÖSS!!!

Kommentarer
Postat av: Nadja

Hoppas de går bra idag! SYnd att du inte kunde komma men vi ses ju på fredag så då får vi vår vecko-kristin-dos ;-)

2010-01-27 @ 10:16:35
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Postat av: Madde(lojni)

Vad kul. det kommer gå kanon :) Vem ska du fota idag då?

2010-01-27 @ 18:06:46
Postat av: Mthess

Spännande, ser framemot att få se resultatet.

2010-01-27 @ 20:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0