Godmorgon denna soliga morgon..

   Thilda sitter i sin gåstol och är inte allt för nöjd, får nog lyfta upp henne hon är ju lite kärleksfull såhär på mornarna. Vill gärna sitta och mysa med sin mamma ;)

   Har lekt i PS nu igen så lite senare ska ni få se ny retuscherad Moa i gammalt format får se om det är något för folket eller o jag ska ge upp den tanken med retuschering, vi får se.

   Det är mammaträff idag, vet dock inte om jag kan komma. För att dra det på enklaste sätt: Vi har fått nya scheman på jobbet so jag måste lämna in idag om jag ej vill åka innan 8 på morgonen imorgon då det är inlämningsstopp och det vill jag ej. Jari jobbar eftermiddag så jag har bara bil fram till klockan 13. Då jag väntar på att min lönespec skall komma så jag vet hur många atf timmar jag har kvar som jag måste lämna in semester på snarast möjligast så måste jag vänta på posten innan jag åker till jobbet för att slippa åka fler gånger än nödvändigt dit. Så är det så jag vet ej om jag hinner innan 12 det beror helt på posten!

   Annars var det en fin dag igår, lite retusch och sen kom det en liten familj över och pratade om foto med mig det ska bli trevligt att få fota lite mer familjer. Retuscherade även en bild påMalin men då hon aldrig är ute på MSN så får hon ju inte se den ännu ;)

   Annars är det lugnt, snöigt och så en massa snö och ingen bra plogning så man komme rinte långt med en barnvagn om man inte vill slita ihjäl sig vill säga. Nej nu ska här mysas.

   PÖSS!!!

Kommentarer
Postat av: Nadja

Får hoppas att du hinner kika förbi iaf :D Angelina sover fortfarande och ska äta lunch efter det och sen ska jag gräva fram mig med barnvagnen så jag lär bli lagom sen haha

2010-02-24 @ 11:25:51
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag ska inte heller gå idag, Moa är slö efter sprutan och jag måste plugga. Suck! Men duu.. jag vill se bilden! :D Kram

2010-02-24 @ 11:58:44
URL: http://chainsawy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0