Bild - Dagens ögonmakeup för den uttråkade

   Så här går det när man är uttråkad, skulle ingenstans idag men har tänkt hela morgonen på en bas jag velat på måla då jag ska ha en fotosession med denna basen. Ville mest kolla hur just den gröna och den här gula skuggan passade ihop och det gjorde den ju. Sen ska det byggas på eyeliner, en hel drös med mer färg, lösögonfransar och en eller annan sten för att den ska passa på den modellen jag tänkt ha just denna make till. Den som lever får se hur den här fotosession blir i slutändan så håll till godo sålänge ;)



Kommentarer
Postat av: Malin

SNYGGT!!



Neeej, dig tröttnar jag aldrig på vännen! :)

2010-02-02 @ 20:26:44
URL: http://chainsawy.blogg.se/
Postat av: angelica

ja men det är ju jättebra, att de kan kika på olika sminkningar & välja sedan =)!

Det blir väl lite så jag oxå kommer ha, att folk kan kika i & inspireras..=)!

Jag läser din blogg me!!

2010-02-02 @ 22:47:02
URL: http://remembertoliveyourlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0