Vadslagning - Jag VANN, elr? *ser fundersam ut*



   5 Minuter efter jag lagt ut detta inlägg så slog det mig att det faktiskt står "är dig kär" vilket jag förmodar betyder är den närmsta vännen inte min stora kärlek som jag läste mig till, vad fasen!!! Detta betyder ju faktiskt att detta förbaskade kedjebrev hade delvis rätt, jäkla trög man är ibland, haha!!! Då Linda är den vännen jag aldrig bråkat med och vari vän med sedan urtiden. Men vi får inte förglömma Sofie som faktiskt tar för sig i mitt kylskåp (som det står om i kedjebrevet) och Frida som jag vet skulle komma tidigt och hjälpa mig med disken.


Kommentarer
Postat av: Niffert

F6 måste ju plocka fram namnen ur mailhistoriken eller något.

2010-04-26 @ 11:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0