Skoldag 2 & jag har egen studionyckel!!!

   Igår fick jag min efterlängtade nyckel till studion vilket såklart innebar att jag var tvungen att fira det med att boka in en ny studiotid. Så på söndag ska jag sminka två modeller och fota lite porträtt. Ska även inviga min nya reflexskärm i storlek 110 cm som jag precis inhandlat :)

   Nu har jag även fixat till så jag åte rigen kan mobilblogga så kankse ni får höra lite mer av mig på dagarna ifrån skolan annars har det ju varit väldans tomt på etermiddagarna här. Blir lätt så när man har fullt upp!

   Nej nu ska jag ta en snabbdusch innan min skjuts kommer, har fått den lyxen att svärfar slutar jobbet och ska då köra mig till tåget direkt när han kommer hem nu när det är så dåligt väder, lite lyx ;)

   På återseende!

   PÖSS!!!

Kommentarer
Postat av: Nadja

Vad kul att du fått egen nyckel :)

2010-04-21 @ 08:21:48
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Postat av: Malin

Det var väl på tiden att du äntligen fick nyckeln!



Mobilbloggningen verkar vara ur funktion, hur fick du det att funka igen?



Kram!

2010-04-21 @ 08:41:53
URL: http://andthroughitall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0