Ny dag nya shoppingtag till lillmonstret!



Jag köpte lite "basplagg" så jag kan matcha hennes kläder, så vuxet va :)



Star Wars freaket här hemma var ju tvungen att införskaffa detta till tösen, de skall lära sig tidigt!



Sen blev han lite svag för Smurfan tror jag för smurfarna införskaffades även till damen, själv fann jag även en lila klänning med Katten Janson på i lila som var ursöt men den fick vara då jag inhandlade en klänning på rea till tösen igår, hmm den måste jag ju plåta också!



Skulle du låta bli om du såg denna till din lilla tös? tror inte det :) älksar den, vad bortskämd hon ör haha!



Jag avskyr egentligen Hello Kitty, tycker inte om dessa kläder men denna fick vi av Jaris kusin och den är lila, favoritfärgen, passar utmärkt till hösten och det är ju faktiskt inte jag som skall ha den. Tror Thilda kommer bli jätte söt i den här när hon väl kommer i den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0